Google

Centrum prasowe

  1. Wszystko o Google
  2. Centrum prasowe
  3. Komunikaty prasowe
  4. Informacja prasowa

YouTube uruchamia w Polsce Program Partnerski

Program Partnerski YouTube pozwala zarabiać twórcom wideo i daje nowe możliwości reklamodawcom

Warszawa, 31.I.2011. Od dzisiaj wszyscy Polscy użytkownicy YouTube mają szansę przystąpić do Programu Partnerskiego YouTube. Dzięki programowi partnerskiemu, twórcy oryginalnych treści na YouTube mogą uzyskać wynagrodzenie za swoją pracę poprzez otrzymywanie części przychodów z reklam wyświetlanych przy ich materiałach wideo.

Każdy użytkownik YouTube, który zamieszcza autorskie materiały wideo może przystąpić do programu pod warunkiem, że spełni poniższe wymagania:

Po przyjęciu do programu, partnerzy będą mogli decydować, przy których z zamieszczonych przez nich materiałów wideo będą pokazywane reklamy. Część przychodów z reklam trafi do partnera.

„Program Partnerski YouTube to świetna wiadomość dla polskich użytkowników YouTube i reklamodawców. Danie naszym użytkownikom możliwości zarabiania na materiałach wideo powinno sprawić, że w serwisie pojawi się więcej interesujących i wysokiej jakości treści. Reklamodawcy będą mieli szansę na dotarcie do jeszcze większej liczby zaangażowanych odbiorców,” mówi Tomasz Czudowski, odpowiedzialny za działania YouTube w Polsce.

Polska jest kolejnym krajem, w którym został wprowadzony Program Partnerski YouTube. W innych państwach z możliwości programu korzysta wielu użytkowników, np. amerykański piosenkarz Tayzonday, brytyjska ekspertka od makijażu Panacea81 czy włoski komik Pazzaluda.

W Polsce profesjonalnymi partnerami YouTube są m.in. Gazeta.pl, TVP, Ipla, PAP, WP i wytwórnia muzyczna Prosto. Dzięki Programowi Partnerskiemu YouTube teraz każdy użytkownik YouTube będzie miał szansę na otrzymywanie wynagrodzenia za swoje materiały wideo.

Strona Programu Partnerskiego YouTube jest dostępna pod adresem: www.youtube.com/partners

YouTube

YouTube jest najbardziej popularną na świecie społecznością internetową pozwalającą milionom ludzi na odnajdywanie, oglądanie oraz dzielenie się oryginalnymi materiałami wideo. YouTube jest rodzajem forum, na którym ludzie z całego świata mogą swobodnie kontaktować się, wymieniać opinie i myśli, szukać inspiracji oraz inspirować innych. Jest to jednocześnie platforma dystrybucji dla producentów i twórców oryginalnych treści, a także dużych i małych reklamodawców. Centrala YouTube LLC mieści się w San Bruno, w Kalifornii i stanowi część firmy Google Inc.