Warszawa, 31.I.2011. Od dzisiaj wszyscy Polscy użytkownicy YouTube mają szansę przystąpić do Programu Partnerskiego YouTube. Dzięki programowi partnerskiemu, twórcy oryginalnych treści na YouTube mogą uzyskać wynagrodzenie za swoją pracę poprzez otrzymywanie części przychodów z reklam wyświetlanych przy ich materiałach wideo.
Każdy użytkownik YouTube, który zamieszcza autorskie materiały wideo może przystąpić do programu pod warunkiem, że spełni poniższe wymagania:
Po przyjęciu do programu, partnerzy będą mogli decydować, przy których z zamieszczonych przez nich materiałów wideo będą pokazywane reklamy. Część przychodów z reklam trafi do partnera.
„Program Partnerski YouTube to świetna wiadomość dla polskich użytkowników YouTube i reklamodawców. Danie naszym użytkownikom możliwości zarabiania na materiałach wideo powinno sprawić, że w serwisie pojawi się więcej interesujących i wysokiej jakości treści. Reklamodawcy będą mieli szansę na dotarcie do jeszcze większej liczby zaangażowanych odbiorców,” mówi Tomasz Czudowski, odpowiedzialny za działania YouTube w Polsce.
Polska jest kolejnym krajem, w którym został wprowadzony Program Partnerski YouTube. W innych państwach z możliwości programu korzysta wielu użytkowników, np. amerykański piosenkarz Tayzonday, brytyjska ekspertka od makijażu Panacea81 czy włoski komik Pazzaluda.
W Polsce profesjonalnymi partnerami YouTube są m.in. Gazeta.pl, TVP, Ipla, PAP, WP i wytwórnia muzyczna Prosto. Dzięki Programowi Partnerskiemu YouTube teraz każdy użytkownik YouTube będzie miał szansę na otrzymywanie wynagrodzenia za swoje materiały wideo.
Strona Programu Partnerskiego YouTube jest dostępna pod adresem: www.youtube.com/partners
YouTube jest najbardziej popularną na świecie społecznością internetową pozwalającą milionom ludzi na odnajdywanie, oglądanie oraz dzielenie się oryginalnymi materiałami wideo. YouTube jest rodzajem forum, na którym ludzie z całego świata mogą swobodnie kontaktować się, wymieniać opinie i myśli, szukać inspiracji oraz inspirować innych. Jest to jednocześnie platforma dystrybucji dla producentów i twórców oryginalnych treści, a także dużych i małych reklamodawców. Centrala YouTube LLC mieści się w San Bruno, w Kalifornii i stanowi część firmy Google Inc.
Etykiety: Poland press center, Polish