Google

Centrum prasowe

  1. Wszystko o Google
  2. Centrum prasowe
  3. Komunikaty prasowe
  4. Informacja prasowa

Internetowa Rewolucja dotarła na Śląsk

Dzień Internetowej Rewolucji odbył się 22 marca na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Na spotkaniu pojawiło się ponad 1000 przedsiębiorców i studentów. Mogli się dowiedzieć, między innymi, jak założyć stronę internetową i jak promować ją w sieci, a także wypróbować produkty i usługi związane z obecnością firmy w internecie.

W ramach Dnia Internetowej Rewolucji odbyło się 15 wykładów i prezentacji w 4 blokach tematycznych: dla przedsiębiorców, dla studentów, dla wszystkich i dla agencji interaktywnych. Właściciele małych i średnich firm mogli dowiedzieć się np. jak stworzyć pierwszą stronę internetową i jak promować ją w wyszukiwarce. Prezentacje były skierowane zarówno do tych przedsiębiorców, którzy nie są jeszcze obecni w sieci, jak i do tych, którzy mają już stronę internetową. Internet jest najtańszą forma promocji. Dzięki temu mój biznes się kręci – przekonywał Jan Świeży, przedsiębiorca, właściciel firmy Baile.pl, która była obecna na Dniu Internetowej Rewolucji. Wielu przedsiębiorców przyszło na Dzień Internetowej Rewolucji z gotowym pomysłem na zaistnienie w internecie i chciało dowiedzieć się jak ten cel zrealizować.

Niektóre wykłady cieszyły się taką popularnością, że w sali mogącej zmieścić 300 osób brakowało miejsc.

Do Internetowej Rewolucji dołączyło już prawie 40 tys. firm. Naszym celem w ramach Dni Internetowej Rewolucji jest dotarcie do kolejnych firm i pokazanie w przyjazny i interaktywny sposób jak internet może przyczynić się do ich rozwoju – powiedział Janusz Moneta, Dyrektor Marketingu Google Polska.

Bardzo nas cieszy duże zainteresowanie z jakim spotkał się Dzień Internetowej Rewolucji w Gliwicach. Uczestnicy wydarzenia dali naszym ekspertom wiele okazji do wykazania się wiedzą – powiedział Marcin Kuśmierz, Dyrektor Zarządzający home.pl. Mamy nadzieję, że kolejne spotkania będą równie owocne i przyczynią się do znacznego rozwoju obecności polskich przedsiębiorców w internecie.

Przedsiębiorcy mieli też okazję porozmawiać ze specjalistami z certyfikowanych przez Google agencji interaktywnych, odbyło się kilkadziesiąt takich spotkań. Agencje miały okazję wziąć udział w szkoleniach organizowanych w ramach programu “Google dla agencji”.

Nie zabrakło też wykładów przygotowanych specjalnie dla studentów, mogli oni wysłuchać m.in. prezentacji “Dzień z życia inżyniera w Google”. Studenci mogli też porozmawiać z pracownikami Google na temat procesu rekrutacji i tego jak pracuje się w firmie internetowej.

Kolejny, piąty Dzień Internetowej Rewolucji odbędzie się w Gdańsku, a potem specjalna ciężarówka Internetowej Rewolucji wyruszy do 19 kolejnych miast.

Organizatorami Internetowej Rewolucji są Google, home.pl i PKPP Lewiatan. Patronat nad akcją objęło Ministerstwo Gospodarki.

Dzień Internetowej Rewolucji w Poznaniu dodatkowo wsparli: Politechnika Śląska, Gazeta Wyborcza Katowice, Gazeta.pl Katowice i certyfikowane agencje Google.

Internetowa Rewolucja to akcja mająca na celu zachęcenie polskich przedsiębiorców do aktywnej obecności w internecie. Organizatorami akcji są Google, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan i home.pl, patronat objęło Ministerstwo Gospodarki. W ramach Internetowej Rewolucji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, wypróbować kampanię reklamową w sieci oraz dowiedzieć się więcej o obecności online i efektywnym wykorzystaniu internetu w swojej działalności. Dzięki darmowemu pakietowi startowemu, wszystkie małe i średnie firmy w Polsce mogą zaistnieć w internecie nic nie ryzykując i nic nie płacąc.

Internetowa Rewolucja

www.google.pl/rewolucja

Dni Internetowej Rewolucji

www.DniRewolucji.pl