Google ułatwia małym lokalnym firmom reklamowanie się w internecie dzięki AdWords Express
Warszawa, 29
listopada 2012. Google uruchomiło w Polsce AdWords Express -
nowe, szybsze i jeszcze łatwiejsze narzędzie do reklamowania się w internecie.
AdWords Express pozwala małym, lokalnym firmom na przygotowanie kampanii
reklamowej w mniej niż 10 minut, za pomocą dosłownie kilku kliknięć.
Dzięki AdWords Express potencjalni klienci mogą
łatwo znaleźć stronę lokalnej firmy i jej wizytówkę na Mapach Google. Małym
biznesom zapewnia to szybkie i łatwe narzędzie służące dotarciu do klientów,
pomagające rozwijać firmę. Aby zareklamować się w wyszukiwarce Google i na
Mapach Google, przedsiębiorca musi podać jedynie kilka podstawowych informacji
o prowadzonej działalności, przygotować treść reklamy oraz określić miesięczny
budżet.
Po utworzeniu i uruchomieniu kampanii, jest ona
automatycznie zarządzana przez Google. AdWords Express sam zdecyduje, które
słowa kluczowe powinny wywołać pojawienie się reklamy i wyświetli ją w
odpowiednim momencie. Reklamy AdWords Express będą pojawiać się w sekcji
"linki sponsorowane" wyszukiwarki Google - po prawej stronie i na
górze wyników wyszukiwania oraz w Mapach Google z wyróżniającą się, niebieską
pinezką. Klienci zobaczą reklamy, gdy będą szukać informacji zarówno na komputerach,
jak i urządzeniach mobilnych takich jak smartfony czy tablety.
Dzięki
obecności w internecie małe, lokalne firmy mają znacznie większą szansę na
zdobycie klientów. AdWords Express pozwala łatwo, szybko i efektywnie dotrzeć
do klientów lokalnych, szukających usług czy produktów dokładnie w miejscu, w
którym się znajdują. Lokalni przedsiębiorcy muszą tylko określić budżet, wybrać
kategorię w jakiej działają i przygotować treść reklamy, a resztę robi za nich
AdWords Express -- mówi Marcin
Karnowski, dyrektor maketingu Google na Europę Środkowo-Wschodnią.
Usługa AdWords Express dostępna jest pod adresem google.pl/adwords/express.
Etykiety: Poland press center, Polish