Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce - zestawienie YouTube Ads Leaderboard za luty 2015
Warszawa, 16 marca 2015r. YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Lutowy ranking otwiera walentynkowy spot firmy Durex. Kolejna pozycja na pewno ucieszy pasjonatów gier bo na drugim miejscu uplasowała się reklama emitowana podczas tegorocznego finału Super Bowl, w której Liam Neeson grozi zemstą graczowi o pseudonimie BigBuffetBoy85. Za nią zwiastun Firestarter-Just Cause 3, który złowieszczo zapowiada rychły koniec świata. Kolejne miejsce w zestawieniu zajmuje spot Play - Ania Mucha i Kuba Wojewódzki wspominają dawne czasy. Ranking zamyka natomiast reklama Disney Channel promująca serial o szkolnych przyjaźniach - komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.
Lp.
|
Nazwa
|
Klient
|
Agencja kreatywna
|
Dom mediowy
|
1.
|
|
Durex
|
Havas
|
Zenith Optimedia
|
2.
|
|
Clash of Clans
|
BFG
|
bd.
|
3.
|
|
Just Cause
|
Fire without smoke
|
bd.
|
4.
|
|
Play
|
Grandes Kochonos
|
MediaCom
|
5.
|
|
Disney Channel
Polska
|
bd.
|
Mediadirection OMD
|
*oglądalność w lutym
Globalną listę
najchętniej oglądanych reklam na YouTube znajdziecie TUTAJ.
***
Dodatkowe informacje:
YouTube
YouTube jest najbardziej
popularną na świecie społecznością internetową pozwalającą milionom ludzi na
odnajdywanie, oglądanie oraz dzielenie się oryginalnymi materiałami wideo.
Serwis ma w Polsce ponad 13 mln użytkowników miesięcznie (PBI / Gemius
Megapanel). YouTube jest rodzajem forum, na którym ludzie z całego świata mogą
swobodnie kontaktować się, wymieniać opinie i myśli, szukać inspiracji oraz
inspirować innych. Jest to jednocześnie platforma dystrybucji dla producentów i
twórców oryginalnych treści, a także dużych i małych reklamodawców. Centrala
YouTube LLC mieści się w San Bruno w Kalifornii i stanowi część firmy Google
Inc.
Etykiety: Poland press center, Polish