Google

Centrum prasowe

  1. Wszystko o Google
  2. Centrum prasowe
  3. Komunikaty prasowe
  4. Informacja prasowa

Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce - zestawienie YouTube Ads Leaderboard za luty 2015

Warszawa, 16 marca 2015r. YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Lutowy ranking otwiera walentynkowy spot firmy Durex. Kolejna pozycja na pewno ucieszy pasjonatów gier bo na drugim miejscu uplasowała się reklama emitowana podczas tegorocznego finału Super Bowl, w której Liam Neeson grozi zemstą graczowi o pseudonimie BigBuffetBoy85. Za nią zwiastun Firestarter-Just Cause 3, który złowieszczo zapowiada rychły koniec świata. Kolejne miejsce w zestawieniu zajmuje spot Play - Ania Mucha i Kuba Wojewódzki wspominają dawne czasy. Ranking zamyka natomiast reklama Disney Channel promująca serial o szkolnych przyjaźniach - komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.


Lp.
Nazwa
Klient
Agencja kreatywna
Dom mediowy
1.
Durex
Havas
Zenith Optimedia
2.
Clash of Clans
BFG
bd.
3.
Just Cause
Fire without smoke
bd.
4.
Play
Grandes Kochonos
MediaCom
5.
Disney Channel Polska
bd.
Mediadirection OMD
*oglądalność w lutym

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube znajdziecie TUTAJ.

***

Dodatkowe informacje:

YouTube
YouTube jest najbardziej popularną na świecie społecznością internetową pozwalającą milionom ludzi na odnajdywanie, oglądanie oraz dzielenie się oryginalnymi materiałami wideo. Serwis ma w Polsce ponad 13 mln użytkowników miesięcznie (PBI / Gemius Megapanel). YouTube jest rodzajem forum, na którym ludzie z całego świata mogą swobodnie kontaktować się, wymieniać opinie i myśli, szukać inspiracji oraz inspirować innych. Jest to jednocześnie platforma dystrybucji dla producentów i twórców oryginalnych treści, a także dużych i małych reklamodawców. Centrala YouTube LLC mieści się w San Bruno w Kalifornii i stanowi część firmy Google Inc.