Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce - zestawienie YouTube Ads Leaderboard za marzec 2015
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
- Marcowy ranking najchętniej oglądanych reklam na polskim YouTube otwiera premiera najnowszego smartfona z serii Galaxy – S6 oraz S6 Edge. Na drugim miejscu uplasował się niesforny miś promujący „miodzio starter” Plusha – pre-paid marki Plus. Na podium znalazła się także reklama nowej serii superbohaterów Marvel Avengeres. Kolejne miejsce zajęła reklama Malmy, która proponuje spaghetti bolognese z nieco innej perspektywy - Alfredo i Leonardo sprawdzają czy do przepisu na włoską potrawę potrzebne są pomidory. Ranking zamyka kolejna odsłona kampanii reklamowej flagowego smartfona firmy Samsung - komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.
Lp.
|
Nazwa
|
Klient
|
Agencja kreatywna
|
Dom mediowy
|
1.
|
|
Samsung
|
bd.
|
Starcom
|
2.
|
|
Plus
|
Scholz &
Friends
|
Media Direction OMD
|
3.
|
|
Hasbro Channel
|
bd.
|
Media Direction OMD
|
4.
|
|
Malma
|
MSL Group
|
Mindshare
|
5.
|
|
Samsung Polska
|
bd..
|
Starcom
|
*oglądalność w marcu
Globalną listę
najchętniej oglądanych reklam na YouTube znajdziecie TUTAJ.
Etykiety: Poland press center, Polish