Google

Centrum prasowe

  1. Wszystko o Google
  2. Centrum prasowe
  3. Komunikaty prasowe
  4. Informacja prasowa

Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce - zestawienie YouTube Ads Leaderboard za marzec 2015

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

- Marcowy ranking najchętniej oglądanych reklam na polskim YouTube otwiera premiera najnowszego smartfona z serii Galaxy – S6 oraz S6 Edge. Na drugim miejscu uplasował się niesforny miś promujący „miodzio starter” Plusha – pre-paid marki Plus. Na podium znalazła się także reklama nowej serii superbohaterów Marvel Avengeres. Kolejne miejsce zajęła reklama Malmy, która proponuje spaghetti bolognese z nieco innej perspektywy - Alfredo i Leonardo sprawdzają czy do przepisu na włoską potrawę potrzebne są pomidory. Ranking zamyka kolejna odsłona kampanii reklamowej flagowego smartfona firmy Samsung - komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard, marzec 2015

Lp.
Nazwa
Klient
Agencja kreatywna
Dom mediowy
1.
Samsung
bd.
Starcom
2.
Plus
Scholz & Friends 
Media Direction OMD
3.
Hasbro Channel
bd.
Media Direction OMD
4.
Malma
MSL Group
Mindshare
5.
Samsung Polska
bd..
Starcom
*oglądalność w marcu

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube znajdziecie TUTAJ.