Google

Centrum prasowe

  1. Wszystko o Google
  2. Centrum prasowe
  3. Komunikaty prasowe
  4. Informacja prasowa

Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce - zestawienie YouTube Ads Leaderboard za czerwiec 2015

Warszawa, 13 czerwca 2015r. YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

- Czerwcowy ranking otwiera reklama podsumowująca efekty 14-dniowego wyzwania Pantene Intensywna Regeneracja. Na drugim miejscu - wybryki Arnolda Schwarzeneggera jako Terminatora, wszystko oczywiście w imię „wyższej sprawy”. Na podium uplasował się także film, w którym bohaterka opowiada o tym, co żadnej kobiecie nie jest obce. Tuż za nim ekipa Haiera… oni po prostu „takes you HAIER”. Na zakończenie z okazji Dnia Ojca Toyota dziękuje Tatom, którzy wprowadzili swoje dzieci w świat motoryzacji -  komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.


Lp.
Nazwa
Klient
Agencja kreatywna
Dom mediowy
1.
Everydayme Polska
bd.
MediaCom
2.
Arnold Schwarzenegger
bd.
bd.
3.
Yes!tem kobietą
Edcommercials
MEC
4.
Ekipa Haier
bd.
bd.
5.
TVToyotaPoland
Saatchi & Saatchi
PHD Media Direction
*oglądalność w czerwcu

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.