Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce - zestawienie YouTube Ads Leaderboard za czerwiec 2015
Warszawa, 13 czerwca 2015r. YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych
najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest
ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników —
liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w
stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół
YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na
YouTube.
- Czerwcowy ranking otwiera reklama podsumowująca efekty 14-dniowego wyzwania
Pantene
Intensywna Regeneracja. Na drugim miejscu -
wybryki Arnolda Schwarzeneggera jako
Terminatora, wszystko oczywiście w imię „wyższej sprawy”. Na podium uplasował
się także film, w którym bohaterka opowiada o tym, co żadnej kobiecie nie jest
obce. Tuż za nim ekipa Haiera… oni po prostu „takes you HAIER”. Na zakończenie
z okazji Dnia Ojca Toyota dziękuje Tatom, którzy wprowadzili swoje dzieci w
świat motoryzacji - komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z
YouTube Polska.
Lp.
|
Nazwa
|
Klient
|
Agencja kreatywna
|
Dom mediowy
|
1.
|
|
Everydayme Polska
|
bd.
|
MediaCom
|
2.
|
|
Arnold Schwarzenegger
|
bd.
|
bd.
|
3.
|
|
Yes!tem kobietą
|
Edcommercials
|
MEC
|
4.
|
|
Ekipa Haier
|
bd.
|
bd.
|
5.
|
|
TVToyotaPoland
|
Saatchi &
Saatchi
|
PHD Media Direction
|
*oglądalność w czerwcu
Globalną listę
najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.
Etykiety: Poland press center, Polish