Google

Centrum prasowe

  1. Wszystko o Google
  2. Centrum prasowe
  3. Komunikaty prasowe
  4. Informacja prasowa

Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce - zestawienie YouTube Ads Leaderboard za lipiec 2015

Warszawa, 19 sierpnia 2015r. YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

- Pierwsze miejsce w lipcowym rankingu zajmuje Coca-Cola zachęcająca do obdarowywania się całusami. Na drugim miejscu, w reklamie FIFA15, na wirtualnym boisku spotkało się dwóch reprezentantów Polski w piłce nożnej. Podium zamyka wideo Porsche, które w projekcie BlackBox w nietypowy sposób sprawdza przywiązanie kierowcy do samochodu. Czwarta i piąta pozycja należą do Lidla promującego swoją letnią ofertę - komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.



Lp.
Nazwa
Klient
Agencja kreatywna
Dom mediowy
1.
Coca - Cola
MediaCom Beyond Advertising
MediaCom
2.
EA SPORTS Polska
bd.
MediaCom
3.
Porsche Polska
bd.
MediaCom
4.

Lidl Polska
GPD
Performance Media
5.
Lidl Polska
GDP
Performance Media
*oglądalność w lipcu


Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.