Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce - zestawienie YouTube Ads Leaderboard za lipiec 2015
Warszawa, 19 sierpnia 2015r. YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych
najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest
ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników —
liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w
stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół
YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na
YouTube.
- Pierwsze
miejsce w lipcowym rankingu zajmuje Coca-Cola zachęcająca do obdarowywania się
całusami. Na drugim miejscu, w reklamie FIFA15, na wirtualnym boisku spotkało
się dwóch reprezentantów Polski w piłce nożnej. Podium zamyka wideo Porsche,
które w projekcie BlackBox w nietypowy sposób sprawdza przywiązanie kierowcy do samochodu. Czwarta i piąta
pozycja należą do Lidla promującego swoją letnią ofertę - komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.
Lp.
|
Nazwa
|
Klient
|
Agencja kreatywna
|
Dom mediowy
|
1.
|
|
Coca - Cola
|
MediaCom Beyond
Advertising
|
MediaCom
|
2.
|
|
EA SPORTS Polska
|
bd.
|
MediaCom
|
3.
|
|
Porsche Polska
|
bd.
|
MediaCom
|
4.
|
|
Lidl Polska
|
GPD
|
Performance Media
|
5.
|
|
Lidl Polska
|
GDP
|
Performance Media
|
Globalną listę
najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.
Etykiety: Poland press center, Polish