Google

Centrum prasowe

  1. Wszystko o Google
  2. Centrum prasowe
  3. Komunikaty prasowe
  4. Informacja prasowa

Loty do Gotham City podbiły YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za luty 2016.

Zwycięzca najnowszego rankingu najpopularniejszych reklam na YouTube to Turkish Airlines, które oferują widzom podróż do Gotham City. Użytkowników zainteresował także spot Princessy pokazując, że chwila przyjemności może zaskoczyć ich nawet na przystanku autobusowym. Podium zamyka Dawid Podsiadło i jego rozśpiewany teledysk dla Play.

Warszawa, 17 marca 2016 r. – W lutym, polskich użytkowników YouTube najbardziej zelektryzowała reklama Fly to Gotham City with Turkish Airlines!. Turecki przewoźnik oferuje podróżnym lot do Gotham City, w którym mogą skorzystać z wielu atrakcji turystycznych. Do sukcesu promocji miasta przyczynia się sam Bruce Wayne, gdyż za sprawą dotacji jego przedsiębiorstwa Gotham na nowo budzi się do życia, jako ciekawy ośrodek kultury i zabawy. Na drugim miejscu rankingu znalazła się Princessa i jej nowatorska kampania DOOH Przystanek Princessa. Czekający na autobus na jednym z wrocławskich przystanków byli zagadywani przez interaktywny city light i niespodziewanie częstowani wafelkami. Na podium uplasował się również Dawid Podsiadło w reklamie Dobre brzmienie z Dawidem Podsiadło tylko w Play. Piosenkarz dzięki własnym umiejętnościom wokalnym zaprezentował widzom wysoką jakość muzyki, jaką znajdą w serwisie Tidal dostępnym dla abonentów Play.

Czwarte miejsce zajęła reklama Wojna z rakiem, powstała dla Fundacji Onkologicznej Alivia. Celem tej kreacji jest zachęcenie widzów do przekazania 1% podatku na rzecz organizacji. Oryginalna koncepcja przedstawia scenerię rodem z filmów S-F, w której kobieta dzielnie stawia czoła potworowi, będącemu w rzeczywistości chorobą nowotworową. Okazuje się, że walka jest możliwa do wygrania tylko, jeżeli nie zabraknie jej amunicji w postaci… pieniędzy. Piąte miejsce zajął Rossmann i reklama walentynkowego konkursu marki Inspiruje nas miłość | #na4rece | Rossmann. Założeniem akcji było publikowanie przez zakochanych wspólnych zdjęć z hash-tagiem #naczteryrece. Wideo przedstawia historię miłości pewnej pary, która zaczęła się już w szkole od nieśmiałej propozycji wypadu do kina i trwa nadal, ale już w okresie spokojnej starości. 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.



Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.