YouTuberzy po raz kolejny podbili… YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za kwiecień 2016.
Podium najnowszego rankingu YouTube Ads Leaderboard zdominowały pierwsze relacje z nowo uruchomionego Studia Tymbark, które poprowadzili znani YouTuberzy. Trzecie i czwarte miejsce zajęła Mafia w Sieci z pomysłami na vloga w ramach akcji charytatywnej Allegro. Zestawienie zamyka Nju Mobile wraz z animowanymi siatkarzami, którzy nie znoszą abonamentu.
Warszawa, 16 maja 2016 r. – W kwietniu polscy użytkownicy YouTube byli najbardziej zainteresowani pomysłami na primaaprilisowy żart, na jakie wpadła trójka popularnych YouTuberów, czyli Banshee, Jaś Dąbrowski i SKKF. Które z nich postanowiło nabrać kolegów, że zostaje raperem, fanem tatuaży lub wręcz przeciwnie, ich zdecydowanym przeciwnikiem? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w relacji ze Studia Tymbark w
#02 Żarty Prima Aprilis z Banshee, Jasiem i SKKF | Studio Tymbark. To samo sympatyczne towarzystwo znalazło się również na drugim miejscu zestawienia w wideo
#01 Nasze nowe studio - ZAPRASZAMY! | Studio Tymbark, w którym pokazane są ich pierwsze kroki, jako prowadzących nowy program.
Trzecie i czwarte miejsce należy do Mafii w Sieci i Allegro. Gangsterzy nie starają się jednak upłynnić nielegalnie nabytych towarów za pośrednictwem serwisu aukcyjnego, a wpadają na pomysł założenia kanału na YouTube. Zyski z publikowanych wideo mają zostać przekazane na akcję charytatywną Allegro, co pozwoli na skrócenie ich wyroków.
Mafia w sieci "Więzienna micha" - odcinek 1 pokazuje perypetie rzezimieszków, towarzyszące powstawaniu filmów na temat gotowania według aktualnie popularnego trendu kuchni wegetariańskiej. Z kolei
Mafia w sieci "Łydka jak drewutnia" - odcinek 2 przedstawia pomysł na założenie kanału o tematyce fitnessowej przy zaangażowaniu do współpracy prokuratora Mietka. Ostatnie miejsce zestawienia zajęło
Nju mobile: siatkarze tego nie zniosą. W reklamie ukazane jest zniecierpliwienie animowanych siatkarzy, którzy nie mogą znieść abonamentu. Jedynym ratunkiem okazuje się oczywiście Nju Mobile.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć
TUTAJ.
Etykiety: Poland press center, Polish