Google

Centrum prasowe

  1. Wszystko o Google
  2. Centrum prasowe
  3. Komunikaty prasowe
  4. Informacja prasowa

Pierwsi wydawcy internetowi z Polski dołączyli do programu Digital News Initiative

Pierwsi wydawcy internetowi z Polski dołączyli do programu Digital News Initiative (DNI). Wśród nowych partnerów znaleźli się: 300polityka.pl, Antyweb.pl, naTemat.pl 
oraz SpidersWeb.pl.

Inicjatywa ma na celu wspieranie dziennikarstwa w Europie dzięki wykorzystaniu technologii 
i innowacji. Program będzie skupiał się na trzech najważniejszych obszarach: rozwoju produktów pozwalających na zwiększenie dochodów, liczby czytelników oraz ich zaangażowania; wspieraniu innowacji w dziennikarstwie cyfrowym; organizowaniu szkoleń dla dziennikarzy oraz rozwoju internetowych zasobów i narzędzi dla mediów. 

Cieszymy się, że od razu po ogłoszeniu programu dołączyło do niego czterech polskich wydawców internetowych. Widzimy już dalsze zainteresowanie i zgłoszenia. Liczymy na kolejnych partnerów 
z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej - mówi Marta Poślad z Google Polska.

Inicjatywa DNI jest otwarta na kolejnych partnerów, którzy mogą zgłaszać chęć udziału w programie poprzez stronę internetową http://www.digitalnewsinitiative.com/


Informacje o Digital News Initiative (DNI)

Program Digital News Initiative (DNI) to inicjatywa Google oraz ośmiu europejskich wydawców prasowych: Les Échos (Francja), FAZ (Niemcy), The Financial Times (Wielka Brytania), The Guardian (Wielka Brytania), NRC Media (Holandia), El País (Hiszpania), La Stampa (Włochy), Die Zeit (Niemcy) oraz organizacji takich jak: Europejskie Centrum Dziennikarstwa (EJC), Global Editors Network (GEN) i International News Media Association (INMA). 

Więcej informacji znaleźć można tutaj